Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Charlene
Facility Assistant
5/5
Ik heb de training met trainster als heel erg leuk ervaren! Trainster is heel spontaan en legt alles goed uit! Ik heb heel veel geleerd en heel veel handige tips gekregen, Ook kan je aangeven waar je moeite mee hebt. De training is heel fijn omdat het 1 op 1 is en je dus echt kan werken aan je eigen ontwikkeling.
Training Engels
Ella
Ella Gastvrouw- Besix
5/5
Heel erg leerzaam. Heel veel tips.Ik vond het prettig en veel geleerd. Ik ga er zeker iets mee doen.
Hospitality
Rosanne
Secretaresse
5/5
Carine is direct, oplossend gericht en leert je veel over jezelf en je gewoontes 🙂
Training Professioneel communiceren