Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Jonas
Advocaat
5/5
Heel nuttig voor ons kantoor om de kwaliteit in kaart te brengen. Nu samen doorpakken naar een nog hoger niveau.
Mystery calls
Marcel
Administratief medewerker
5/5
Super leuk, goed spel element erin, heel veel persoonlijke aandacht
Training en coaching Zakelijk Engels
Joanita
Receptie medewerker - Dynamo
5/5
Het was wederom weer een zeer verhelderende training, leerzaam, ik ben mezelf tegengekomen, ik blijf hangen in dezelfde zinnen en woorden (ik moet van de automatische piloot af).
Receptie training