Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Saskia
Secretaresse - UT
5/5
“Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken blijf ik denken zoals ik altijd heb gedacht. Als ik blijf denken zoals ik heb gedacht blijf ik geloven zoals ik altijd heb geloofd. Als ik blijf geloven zoals ik altijd heb geloofd blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan. Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan Blijft mij overkomen wat me altijd overkwam.” Wanneer je open staat voor zelfreflectie en ontwikkeling kan Carine je op haar eigenzinnige, wijze, heldere en warme manier spiegelen en aan het denken zetten. “Pick your battles.” Inspirerend mens.
Training&Coaching
Joffrey
Beveiliger - Deltasafe
5/5
Super gezellig en een leuke ervaring. Wel zwaar als je uit de nachtdienst komt. Voor herhaling vatbaar!
Beveiliging & hospitality
Henk
Docent/Onderwijsontwikkelaar
5/5
Tot in detail nagedacht over bruikbare werkvormen die direct praktisch toepasbaar zijn. Interactief en scherpe analyse op communicatie.
Masterclass commercieel handelen