Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Desiree
Telemarketier
5/5
Doe waarvan je droomt en droom van wat je doet. Succes niet gegarandeerd, maar het voelt ontzettend goed! De beleving die ik heb tijdens een training van Carine, is ongedwongen en ontspannen. Zij heeft me helpen herinneren dat je alles kan, zolang je er maar achter staat. Haar kracht is, om je dát te laten inzien. Top!
Training & Coaching on the job
Jan
Docent/Stage begeleider
5/5
- Bekende zaken vanuit een andere invalshoek benaderen - Blijft enthousiast - Actie - Door middle van intro ‘inkopper direct de aandacht
Module: Gesprekstechnieken & Module: Netwerken
Pauline
Administrateur Universiteit Twente
5/5
Bewust geworden, meer zelfvertrouwen gekregen en ik ga meer open vragen stellen.
Training klantgericht communiceren