Mystery calls- & visits
- home
- Expertise
- Mystery calls- & visits

Mystery calls- & visits
Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent? Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat
- Inzicht krijgen in processen
- Inzicht krijgen in klantbeleving
- Uniformiteit toetsen op de werkvloer
- Bereikbaarheid testen
- Informatie krijgen wat mist om klantcontact soepeler te laten verlopen
- Wat gaat er goed en wat verdient aandacht?
Klant beleving
VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’ OF VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’