Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Xiomara
Adviseur Rabobank
5/5
Een leerzame training met veel ‘ohja!’ momenten!
Klantgericht handelen
Marja
Waternet - Beveiliger
5/5
De Training was zeer leerzaam positief en zeer goed geleid. Heb er veel van geleerd. Ga het zeker toepassen in het dagelijkse leven! Bedankt voor deze positieve training. Top dag gehad Hopend tot ziens
Het sausje van Waternet
Stephanie
Administratief medewerker Utwente
5/5
Inspirerend, hoge kwaliteit, veel eye-openers.
Klantgericht communiceren