Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Anoniem
Gastvrouw - Cordaan
5/5
Door 1 woord kan je boodschap al heel anders overkomen, dat was grappig om te zien. Het was een leuke interactieve dag.
Feedback training
Gerson
Tekenaar
5/5
Goede cursus. Voor mij was het zelfs heel goed want werk aan de winkel aan mijn kant, gaat lukken met de tips.
Doelgericht communiceren en beïnvloeden
Selin
Teamcoördinator
5/5
Heel waardevol om het team in kaart te brengen en te kijken 'welk type' we nog nodig hebben in ons team. Leuke interactieve training.
DISC