Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Elif
Helpende - Cordaan
5/5
Het was een leuke dag, veel oefenen om je oude gewoonten te verliezen, elkaar aanspreken is niet gemakkelijk maar wel nodig.
Feedback training
T. Seedorf
DeltaSafe Groep - Beveiliger
5/5
Ik heb een aantal onderwerpen als zeer nuttig ervaren, bedankt.
Training op locatie
Joniet
Werkzoekende
5/5
Super leerzame dag. Amber is een goede cursusleidster
Sollicitatie training